WYZWANIA
Remont drogi M180
Lokalizacja: Zjednoczone Królestwo
Eksperci ds. żywic firmy Minova wspierali firmę Metrail Construction Limited wraz z Otto Alte- Teigeler GmbH (OAT) w celu zapewnienia innowacyjnego, opłacalnego i czasochłonnego rozwiązania dla National Highways England.
Czytaj więcejA465 Heads of the Valley
Lokalizacja: Walia, Wielka Brytania
Modernizacja A465 Heads of the Valleys to największy projekt drogowy w Walii i jeden z największych w Wielkiej Brytanii. Planowanie rozpoczęło się w 1990 roku; projekt uzyskał zgodę rządu walijskiego w 1999 r., a prace nad pierwszym z pięciu etapów rozpoczęły się trzy lata później.
Czytaj więcejTunel Vadlaheidi
Lokalizacja: Akureyri, Islandia
Minova wspierała tunel Vadlaheidi na Islandii, aby zapobiec silnemu napływowi wody geotermalnej. Nasza skuteczna i terminowa interwencja pozwoliła na nieprzerwaną kontynuację prac wykopaliskowych.
Czytaj więcejCP5 i CP6 Mallaig w Szkocji
Lokalizacja: Mallaig, Szkocja
Grupa QTS dostarcza rozwiązania dla Network Rail w Szkocji od 2005 roku, od tego czasu Minova dostarczyła większość materiałów. Odcinek linii między Fort William i Mallaig pojawiał się w wielu seriach filmów o Harrym Potterze, w tym o wiadukcie Glenfinnan. Trasa została również uznana przez czytelników magazynu Wanderlust za „najlepszą trasę” pod względem krajobrazowym ze względu na widoki na jedne z najpiękniejszych jezior i gór w Szkocji.
Czytaj więcejTunel Preszowa przy autostradzie D1
Lokalizacja: Preszów, Słowacja
Produkty Minova wsparły budowę tunelu w Preszowie, będącego częścią projektu autostrady D1 Bratysława – Koszyce. Trasa jest w budowie od lat 60. XX wieku.
Czytaj więcejStrategiczny korytarz transportowy w Sunderland (SSTC)
Lokalizacja: River Wear, Sunderland, Anglia, Wielka Brytania
Strategiczny korytarz transportowy Sunderland (SSTC) to prestiżowy projekt infrastrukturalny rozpoczęty w 2019 r. mający na celu utworzenie ciągłego dwujezdniowego połączenia między autostradą A19 a centrum Sunderland. Ta znacząca inwestycja miejska, której zakończenie zaplanowano na jesień 2021 r., ma na celu poprawę łączności, zmniejszenie zatorów komunikacyjnych i otwarcie obszaru pod przyszłą rewitalizację. Firma Aarsleff Ground Engineering zaangażowała firmę Minova w trzecią fazę projektu do wykonania konstrukcji oporowej i systemu stabilizacji zbocza na 2-kilometrowym odcinku jezdni. Etap o wartości 40 milionów funtów ma przebiegać na wschód od południowego krańca mostu Northern Spire nad rzeką Wear, przez dawną stocznię Pallion.
Czytaj więcej